характеристики учнів 1 класу
Инфоурок › начальные классы ›другие методич. Материалы›зразки характеристик учнів 1 класу для особових справ. Зразки характеристик учнів 1 класу для особових справ. Библиотека материалов. На кінець навчального року (учень)… показав високий рівень уміння читати. Він читає плавно, правильно цілими словами, виразно. Самостійно, в логічній послідовності переказує невеликий текст, розуміє основну думку тексту.
Правильно називає персонажів твору, висловлює оцінні судження щодо поведінки, вчинків героїв. Виразно декламує вивчені вірші. При оцінюванні рівня сформованості знань з рідної мови учень показав високий рівень. Він вправно будує усні розповіді за картиною, опорними словами і зачином. Характеристика учня 1 класу зразок. Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропонуємо шаблон, який заощадить час видачі якісного документа останнім часом в наш побут увійшло капіталістичне поняття як рекомендаційний лист. Коли доводилося вибирати роботу, або зайняти цінну посаду.
При соціалізмі рекомендацію гаранта заміняла складена характеристика. Консультація (1 клас) з теми. Зразок характеристики на учня початкової школи. На учня 1 класу гбоу зош. Приволзький, самарської області. Кучкова андрія едуардовича, 2005 року народження. Кучков андрій вступив в 1 клас в 2012 році. До цього не відвідував дитячий сад. Мотивація навчання відсутня. Учень читає плавно, правильно словами – складами у темпі. Усвідомлює зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку – під керівництвом педагога. Допускає неточності у словесному вираженні свого ставлення до подій, вчинків персонажів. На кінець навчального року учень показав достатній рівень уміння читати. Практично розрізняє твори за жанрами (з незначною допомогою вчителя). До вступу до школи дитячий садок не відвідував, виховувався в родині. На кінець навчального року учень показав початковий рівень уміння читати. Він читає відривними складами, окремі слова – плавно складами. Темп читання 15 слів. Припускається 1 - 2 мовних помилок. Під час переказу твору зосереджує увагу лише на подіях. Учень точно, як у тексті, називає окремих персонажів. Під час декламування віршів напам’ять припускається мовних помилок характеристика ученика 1 класса. Характеристика раскрывает индивидуальные особенности, личностные качества, склонности, достоинства и недостатки учащегося, отношение к учебе и окружающим. При написании характеристики на ученика 1 класса серьезной проблемой может стать недостаточное количество знаний об учащемся, особенно если она составляется в первые месяцы обучения. Несмотря на это учителю следует быть максимально объективным в предоставлении сведений. В случае если составитель не обладает достаточными знаниями о ребенке, лучше опустить некоторые графы, чем предоставлять недостоверную информацию. Зразки характеристик. Учениця виявила високу готовність до навчання в школі. Природні задатки та зацікавленість шкільним життям зумовили високий рівень навчальних досягнень. В класі з малою чисельністю учнів найбільш ефективною є робота в парах змінного складу.
При цьому досягаються високі навчальні і комунікативні результати на уроках української мови та математики. Під впливом ідей особистісно зорієнтованого навчання і виховання метод проектів знову став актуальним і з повним правом може називатися інтерактивним, бо відповідає його вимогам. Характеристика учня 1 класу (за рівнем засвоєних знань). Сутність кооперативного навчання. Урок у кооперативному навчанні. Як виростити квітку з насіння. Презентація для 1 класу.
Особливості навчання учнів 5 класу.
Презентація для 3 класу.
Порівняльний аналіз навчальних програм для 1 класу.
Також вам може бути цікаво. Я відправила одну ще роботу на сайт та один запит на сертифікат. А оплатила 2 сертифікати в 11. Якщо можна швидше, тому що це для іншої людини. Вашій увазі пропонуються різноманітні зразки учнівських характеристик. За час навчання виявив середній рівень знань. Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, районної, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). (скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, піддається чужому впливу чи ні). Психолого - педагогічна характеристика учня 1 класу кіровської зош і - ііі ступенів лукашенка дмитра олександровича 23. 2004 року народження, що проживає за адресою. Стара богданівка, вул. Лукашенко дмитро перед вступом до школи дошкільний навчальний заклад не відвідував. Стан здоров я учня відповідає основній групі. За даними медичної картки органи чуттів у нормі. Сім я школяра складається із 3 - х осіб. Віковій нормі не відповідає також рівень розвитку мовлення учня. Учень не може проаналізувати звукову будову слова, не розрізняє склади у слові, робить пропуски, переставлення, додавання букв. Тихий, невпевнений голос. Дмитро читає по буквах, а списує з друкованого тексту друкованими літерами. Здесь вы найдете образцы характеристик на учеников. Предварительный просмотр. Психологическая характеристика. Быстрянцева алена александровна. В гкп поступила 1 сентября 2010 г. Диагностическое обследование показало следующие результаты. Для ребенка характерно недоразвитие психических процессов. Наблюдается нарушение функций произвольности интеллектуальных операций. Характеристика для аттестации на первую категорию всех учителей для всех классов. Документы для всех классов. Со стороны родителей наблюдается постоянный контроль и помощь ребенку в учебе.
В данную школу поступил с 1 класса в возрасте семи лет. Занятия посещает с удовольствием, наблюдается положительная мотивация к учебе.
На уроках не усидчив, быстро устает, отвлекается. Характеристика учня початкової школи (зразок). Зарекомендував себе як старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний учень. Беруь активну участь в класних батьківських зборах, конференціях, залучаються до вирішення організаційних питань класу.
є членами батьківського комітету.
Користуються авторитетом серед інших батьків. Характеристика учня 1 класу.
Зразок характеристики (варіант 1). Народилася 23 вересня 2008 року.
До цієї школи поступила в 1 клас у віці семи років. До надходження в 1 клас дитячий сад не відвідувала. У дівчинки низький рівень розвитку підготовки до школи. В даний час їй важко працювати на одному рівні з усім класом. Розвитку мови дитини не відповідає віковій нормі, страждає словниковий запас, не може дати просту відповідь на поставлене запитання. В результаті обстеження адаптації до навчально - виховного процесу було виявлено, що у насті недостатньо сформовані вміння і навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу.
2017 року, 1клас навчання за інклюзивною формою. Прізвище, ім я, дитини. Особливості розвитку.
Загальний недорозвиток мовлення і - іі ст, порушення рецептивного мовлення, затримка психічного розвитку.
Переведений на інклюзивну форму навчання після закінчення 1 - го класу спеціалізованої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Папка містить зразки психолого - педагогічних характеристик на учнів початкової школи, які закінчили 1 та 4 класи. Дані характеристики легко редагуються під відповідного учня, так як набрані в текстовому редакторі word. Психолого - педагогічні характеристики на учнів 1 та 4 класів. Зразки характеристик на учнів 1 класу.
Високий рівень (дівчинка) високий рівень (хлопчик) достатній рівень (хлопчик) достатній рівень (дівчинка) середній рівень (дівчинка) середній рівень (хлопчик) середній рівень (конфліктна дитина) дитина з особливими освітніми потребами.
Коментарі
Дописати коментар