урок українська мова 5 клас правила вживання мякого знака
Весь урок базується на знайомстві учнів з ремеслами українців. Виховую повагу та цікавість до історії та культури рідного краю, до минулого українського. Правила вживання м’якого знака. Повторити і систематизувати знання про правила вживання м’якого знака; вдосконалювати правописні вміння учнів, розвивати усне і писемне мовлення, мислення дітей; виховувати повагу та цікавість до історії та культури рідного краю, до минулого українського народу.
Закріпити знання, вміння, навички правопису слів із знаком м якшення. Розвивати логічне мислення, уяву, мовлення. Але потрібно добре засвоїти паролі - правила царя м якого знака і виконати всі його завдання. Закріплення знань, умінь і навичок. Під час вивчення правил вживання м’якого знака виникає потреба подати теоретичний матеріал у цікавій, доступній для дітей формі. Для цього створена презентація з яскравими героями мультфільмів. Кожне правило подається у вигляді динамічної таблиці. До правил дібрані приклади та винятки з правил. На слайдах розміщені завдання для закріплення вивченого матеріалу.
Всього 27 слайдів, не перенасичених інформацією. Саме динамічні таблиці дозволяють перемикати увагу п’ятикласників та завдяки рухливим картинкам зосереджуватись на головному.
Українська мова 5 клас плани - конспекти - для шкіл з російською мовою навчання. Підручник, текст диктанту.
Актуалізація опорних знань учнів. — чому в давальному відмінку в слові неньці пишеться м’який знак, а в слові тетянці — ні. Поглибити знання учнів про вживання знака м якшення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з цією орфограмою в текстах; удосконалювати орфоепічні вміння; розвивальна. Розвивати мовленнєві навички, пам ять, увагу, розвивати аналітичні вміння; виховна. Виховувати повагу до культурної спадщини українців; стимулювати зацікавленість народними. Організаційний етап уроку.
Перевірка домашнього завдання. Повідомлення теми та мети уроку.
Чому в давальному відмінку в слові неньці пишеться м’який знак, а в слові тетянці — ні. Чому в слові сільський два м’яких знака, а в слові уманський — один. Чому в словах різьбяр, тьмяний пишеться м’який знак, а в словах свято, пісня — ні. Коли вживається м’який знак в українській мові. Чи можемо обійтись без цих знань у повсякденному житті. Опрацювання нового матеріалу.
Уроки № 75–76 правила вживання м’якого знака. Очікувані результати. Учні правильно пишуть слова з м’яким знаком, обґрунтовують вивчену орфограму; користу.
На уроці ви зможете узагальнити й закріпити знання учнів про вживання м’якого знака, удосконалювати навички правильно вимовляти й писати слова з м’яким знаком, учити визначати істотне в мовному явищі й робити висновки; закріплювати вміння редагувати текст, формувати вміння використовувати здобуті знання на практиці; сприяти розвиткові мислення; виховувати любов до мови. Правила вживання м’якого знака, апострофа. Тренувальні вправи мета. Узагальнити й закріпити знання учнів про вживання м’якого знака та апострофа, удосконалювати навички правильно вимовляти й писати слова з м’яким знаком та апострофом, вчити визначати істотне в мовному явищі й робити висновки; закріплювати вміння редагувати текст, формувати вміння використовувати здобуті знання на практиці; удосконалювати навички роботи в групі; розвивати усне й писемне мовлення; сприяти розвиткові мислення, культуру сп. Теоретичні матеріали та завдання українська мова, 5 клас. Мiйклас — онлайн школа нового покоління. Правила вживання знака м якшення. Коли пишемо знак м якшення. Знаком ь позначаємо м’якість приголосних звуків на письмі. Знак м’якшення пишемо. Ь пишеться після м’яких д, т, з, с, дз, ц, л, н у кінці слова та складу.
Дядько, радість, низько, заносьте, гедзь, доброволець, коваль, тінь. Після м’яких приголосних у середині складу перед. Чотирьох, дзьоб, сьомий, льодяний, відьом. У словах на - зький, - ський, - цький; - зькість, - ськість, - цькість; - зько, - сько, - цько; - зькому, - ському, - цькому; - зьки, - ськи, - цьки. Вузький, львівський, галицький, слизько, багацько, по - сусідськи. Видеоуроки за 5 класс > українська мова. Вшколе - это твой помощник, который поможет тебе быстро найти ответ на задание или найти учебник по школьной программе без всяких ограничений. Презентація до уроку української мови в 5 класі тема. Правила вживання м’якого знака мета. Узагальнити й закріпити правила вживання м’якого знака, виробляти орфографічні навички, розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати любов і повагу до рідного слова. Сайт учителя української мови та літератури бакуменко оксани. Календарне планування на 2017 - 2018. 5 клас, вживання, знака, конспект, мова, м’якого, правила, українська, уроку.
Комментарии запрещены. Розробка уроку №13 з української мови для 5 класу за темою “апостороф. Повторити основні правила вживання м’якого знака й апострофа; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з поданими орфограмами в текстах, визначати їх роль, уживати апостроф і м’який знак; розвивати творчі вміння використання слів з апострофом і м’яким знаком у висловлюваннях; за допомогою мовленнєво - комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до рідного краю, батьківської домівки. М’який знак та апостроф. Внутрішньопредметні зв’язки. Засвоєння нових слів; уживання іменників у прямому і переносному значенні. Повторення набутих знань. Підручник, таблиці, картки. Організаційний момент. Українська література. Учні правильно пишуть слова з м’яким знаком, обґрунтовують вивчену орфограму; користуються орфографічним словником. Підручник, дидактичний матеріал. Українська мова 5 клас о. Правила вживання м якого знака.
Коментарі
Дописати коментар