робота з гіперактивними дітьми початкового класу
Ще кілька років тому у початкових класах гіперактивних дітей було 1—2 на клас, а зараз до цієї групи потрапляють же близько 20 - 30 % учнів. і цей відсоток постійно збільшується. Саме тому останні роки проблеми ефективності навчання гіперактивних дітей стає все більш актуальною і такою, що її обговорюють педагоги і шкільні психологи. Предметом обговорення була дана тема на постійному семінарі голів методичних об’єднань вчителів початкових класів, який відбувся 08. Педагоги визначили основні напрямки та методи роботи вчителя у початковій школі з гіперактивними дітьми. Поради вчителю у роботі з гіперактивними дітьми. Діти, які не можуть адекватно пристосуватися до реалій навколишнього життя і тому сприймаються своїм найближчим оточенням як об’єкт постійної турботи і джерело занепокоєння. і самі діти з підвищеною активністю, і їх оточення страждають від властивої їм метушливості; причиною неприємностей стає поведінка, що відхиляється від соціально прийнятих норм. Стаття на урок психологія скачати. Особливості роботи з гіперактивними дітьми. Гіперактивні діти — це діти, які не можуть адекватно пристосуватися до реалій навколишнього життя і тому сприймаються своїм найближчим оточенням як об’єкт постійної турботи і джерело занепокоєння. Психологами розроблено три основних напрямки роботи з гіперактивними дітьми. P розвиток психічних функцій, які відстають у таких дітей — уваги, рухового контролю, контролю поведінки; p відпрацювання конкретних навичок взаємодії з однолітками і дорослими корекційні ігри з гіперактивними дітьми. Провівши роботу з тренування однієї слабкої функції й одержавши результати, можна підбирати ігри на тренування відразу двох функцій. Як уже відзначалося, починати краще з індивідуальних форм роботи, щоб дитина могла чітко засвоїти вимоги педагога, а потім поступово залучати її до колективних ігор. При цьому треба намагатися зробити так, щоб було цікаво. Ще кілька років тому у початкових класах гіперактивних дітей було 1 - 2 на клас, а зараз до цієї групи потрапляють вже близько 20 - 30 % учнів. При всіх існуючих проблемах поведінки інтелектуальної функції гіперактивної дитини не порушені, і такі діти здатні успішно засвоювати програмний матеріал загальноосвітньої школи за умови відповідності вимог шкільного середовища до можливості дитини. Письмові роботи виконуються неохайно з помилками від неуважності. При цьому дитина не схильна прислухатися до порад дорослих. Спеціалісти вважають, що справа тут не лише у порушенні уважності. Робота з гіперактивними дітьми. Плануючи корекційну роботу з дітьми - логопатами вчителю - логопеду доцільно порадитись із практичним психологом щодо підбору доцільних методів роботи з кожною дитиною. Якщо у дитини неадекватна (розгальмована) поведінка, то психолог допоможе виявити причини такої поведінки та знайти індивідуальний підхід до неї. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (грду) – це поліморфний клінічний синдром, основними проявами якого є порушення здатності дитини контролювати та регулювати свою поведінку, що характеризується моторною гіперактивністю, імпульсивністю, невмінням зосере.
Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей – це клінічний синдром з широким спектром проявів, головними серед яких є порушення здатності дитини контролювати та регулювати власну поведінку, що виявляється в моторній гіперактивності, порушеннях уваги та імпульсивності. Надмірна рухливість, непосидючість, неуважність – це серйозна проблема дитячого віку.
Психокінетичні порушення у дітей визнано проблемою номер 1 у світі. Метью сміт, аспірант центру медичної історії при університеті ексетера, едмонтон. Причини гіперактивності потреби гіперкінетичним дітей. Особливості корекційної роботи вчителя в початковій школі. Особливості роботи вчителя в початковій школі з гіперактивними дітьми. Федеральне агентство гоувпо. Калмицька державний університет. Кафедра педагогіки та психології. На тему презентация на тему гіперактивні діти до уроку з виховної роботи. гіперактивний - розлад - із дефіцитом - уваги гіперактивний розлад із дефіцитом уваги (грду) – це розлад самоконтролю, який означає дефіцит уваги, проблеми контролю над бажаннями і високий рівень активності. Найбільше неконтрольованими гіперактивні діти стають під час перерви. і саме тут перед учителем відкриваються особливі можливості забезпечити ефективний відпочинок учнів після напруженої роботи в класі. Активність дітей можна скерувати, запропонувавши їм цікаві й корисні ігри. 6 гіперактивна дитина у класі. Допомога дитині з грду у школі та поза її межами. Модель допомоги дитині з грду є універсальною, її окремі елементи можуть застосовува - тись у роботі з дітьми, які мають інші порушення. Грду є поліморфним розладом і дуже різноманітним у своїх проявах. Не існує двох однако - вих дітей з грду.
Значна поширеність гіперактивного розладу серед дітей шкільного і дошкільного віку підтверджується і досвідом роботи психолого - медико - педагогічних консультацій. На кожному засіданні завжди буває на обстеженні хоча б одна дитина з цією проблемою. і за кожним зверненням батьків до психолого - медико - педагогічної консультації стоїть вимога школи рекомендувати дитині індивідуальне навчання. Про його негативні наслідки ми вже говорили вище.
Наголосимо, що не кожна дитина має такі тяжкі розлади поведінки, яким не можна дати раду у класі. Діти, яких дійсно задля благополуччя цілого класу однолітків дов. Рекомендації щодо роботи з тривожними дітьми. Частіше звертайтеся до дитини на ім’я. Будьте послідовні у вихованні дитини. Не порівнюйте дитину з оточуючими. Уникайте змагань і яких - небудь видів робіт, що враховують швидкість. Демонстрируйте зразки упевненої поведінки, будьте в усьому прикладом дитині. Не висувайте до дитини завищених вимог. Уникати перевтоми дитини. Рекомендації щодо роботи з гіперактивними дітьми. Давати короткі, чіткі та конкретні інструкції. Заохочувати дитину відразу ж, не відкладаючи на майбутнє. Надавати дитині можливість вибору.
Домовлятися з дитиною про ті або інщі дії наперед. Посадити дитину під час занять поряд із дорослим. • роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально. Дитина завжди повинна перебувати перед очима вчителя • оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини - перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду • змініть режим уроку, більше включайте фізкультхвилинок. ігри для розвитку уваги коректор. Так, ще кілька років тому в початкових класах гіперактивних дітей було по одному - два в класі, а зараз до цієї групи потрапляє вже близько 20 - 30% учнів. і цей відсоток постійно зростає. При всіх існуючих проблемах поведінки інтелектуальні функції гіперактивного дитини не порушено, і такі діти можуть успішно освоювати програму загальноосвітньої школи за умови відповідності вимог шкільного середовища можливостям дитини. Письмові роботи виконуються неохайно, з помилками через неуважність. Фахівці припускають, що справа тут не тільки в порушенні уваги. Гіперактивний дитина. Симптоми гіперактивності, що робити і коли варто звернутися до лікаря. Що радить комаровський гіперактивним дітям. Як заспокоїти і виховувати дитину з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. Невгамовних, енергійних, дуже рухливих дітей називають гіперактивними. Проте не варто кожну дитину із підвищеною збуджуваністю та непростим характером зараховувати до категорії гіперактивних. Трирічний малюк, що буквально випромінює божевільну енергію, обожнює гамір та веселу метушню, – зовсім не вирок, а норма та привід для радості. Працюйте з дитиною на початку дня, а не ввечері. Зменшуйте робоче навантаження дитини. Поділяйте роботу на коротші періоди, але часто чергуйте їх. Для людей з обмеженими можливостями. Тустанська загальноосвітня школа і - іii ступенів галицької районної ради івано - франківської області. На сучасному етапі розвитку науки сдуг вивчений недостатньо. існують різні думки стосовно виникнення гіперактивності, але більшість фахівців визначають взаємодію багатьох факторів, серед яких. Органічні пошкодження мозку (черепно - мозкова травма, нейроінфекція тощо). 2 причини гіперактивності. Потреби гіперактивних дітей. 1 методи роботи вчителя з гіперактивними дітьми. 2 робота вчителя з батьками гіперактивного дитини. У багатьох вчителів такі діти впливають і на поведінку всього класу.
Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (сдуг) зустрічається у дітей часто, про що свідчать дослідження, проведені, наприклад, в сша (4 - 20%), німеччини (9 - 18%) та ін вперше в росії епідеміологічні дослідження з поширення сдуг були проведені а. Касатіковой під керівництвом і. Кучми в москві і московській області і у володимирі.
Коментарі
Дописати коментар