як підвищити ефективність уроку.иноземнои мови

як підвищити ефективність уроку.иноземнои мови

Сьогодні, як і раніше, відповідно до функціонального навантаження, урок розподіляють на 3 складові частини. Вступу – орієнтовано - мотиваційну, основну –операційно - виконавчу та заключну – рефлексивно - оцінюючу.

В педагогічній літературі можна зустріти чимало розробок різноманітних уроків. Але яким би не був урок за формою проведення або за цільовим призначенням, перш за все в його основу слід покласти принцип діяльності, організувати навчальній процес таким чином, щоб забезпечити максимально можливу активність учнів з постійно діючим зворотнім зв’язком. Будь яка дія, перед тим, як бути реалізовано. Ефективність роботи вчителя іноземної мови залежить від того, наскільки успішно він опанує ідеями модернізації сучасної освіти і чи буде він впроваджувати ці ідеї в практику викладання іноземної мови. Нетрадиційні форми проведення уроків дають можливість не тільки підвищити інтерес студентів до вивчення іноземної мови, а й розвивати їх творчу самостійність, навчати роботі з різними джерелами знань. Література ефективність проведення уроку узначній мірі залежить від уміння вчителя раціонально використовувати організаційні форми роботи, знаючи переваги і недоліки кожної із найбільш вживаних. Переваги та недоліки видів робіт (за кількістю учнів). Загально - дидактична типологія проектів. ) критерій класифікації. Використання інтернету на заняттях іноземної мови не повинно бути самоціллю. Насамперед, викладачу необхідно дати відповідь на запитання. Для кого, для чого, коли, в якому обсязі повинен бути використаний інтернет, оскільки дуже важко зорієнтуватися у величезному об’ємі інформації. Сайти, які є корисними для викладача іноземної мови і які можуть бути використані на занятті, можна розділити на інформаційні та власне навчальні. інформаційні сайти використовують для добору цікавих текстових документів, творчих завдань. Застосування нових інформаційних технологій дозволяє не тільки підвищити ефективність навчання, але й сприяти подальшому самостійному вивченню іноземної мови студентами. Література іноземні мови. Навчальна програма для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1 - 4 класи. Пояснювальна записка до навчальної програми з іноземних мов загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів. Основною формою навчання іноземної мови є урок. Зміст його визначає сам учитель. – харків, вд “інжек”, 2012. Акавець застосування інтернет - ресурсів у навчанні іноземних. Специфіка застосування інтернет - ресурсів у процесі навчання іноземної мови полягає у двосторонньому характері навчального процесу – як в аудиторії під керівництвом викладача, так і позааудиторній самостійній діяльності слухачів. підвищити ефективність уроку іноземної мови шляхом застосування нових педагогічних технологій, - плідно розвивати в учнів самостійність, - формувати навички спілкування в результаті постійного повторення вправ в мовленні. Головною перевагою завдань з диференційованою спрямованістю є повна зайнятість всіх учнів, яка самостійно переходить від рівня до рівня. На кожному предметі є свої можливості підготовки багаторівневих завдань. Аналіз та самоаналіз уроку як один із засобів підвищення його ефективності. На уроці, як у краплі води, відображаються всі плюси й мінуси наукової концепції, яку використовує учитель. Великі можливості для підвищення ефективності уроку має його початок. Треба зосередити увагу учнів на темі розмови, дати їм можливість уважно слухати один одного і одночасно думати про те, як би вони самі відповіли на питання. іншим видом діяльності, який допомагає підвищити мовну активність учнів, є організація роботи над розвитком умінь ведення бесіди на задану тему.

Робота над усною темою на уроці включає три етапи. Підготовчий або репродуктивний; репродуктивно - продуктивний і продуктивний. Ос кільки основною метою навчання іноземній мові в школі є практична, то те, що стосується граматики – це формування граматичних навичок в тому чи іншому виді мовленнєвої діяльності. Важливим напрямом мовної підготовці на уроках іноземної мови є формування учня як учасника ситуацій міжкультурного спілкування, як суб’єкта діалогу культур. Одним із шляхів виховання учня як суб’єкту культур є, на нашу думку, використання у навчальній діяльності прецедентних художніх текстів. Багаторівневий характер художніх текстів (включення мовних та мовленнєвих одиниць всіх рівнів) зумовлює можливість використання художніх текстів в усіх компонентах навчального процесу, що сприяє реалізації освітньої, виховної, розвиваючої та практичної цілей навчання. Формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови. Навчально - практичний посібник. Харків “друкарня мадрид”. У посібнику подаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на уроках іноземних мов, техніки формування критичного мислення й вправи практичного спрямування для учнів початкової, основної та старшої школи. Посібник адресований учителям іноземних мов загальноосвітніх навчальних закладів та всім, хто цікавиться інноваціями щодо формування критичного мислення в дітей та учнівської молоді. Що таке критичне мислення. На уроках англійської мови варто використовувати методи, що стимулюють учнів до творчої, продуктивної праці, викликають прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок англійською мовою. Означеним вимогам найкраще відповідають саме інтерактивні методи навчання, які можна розглядати як творчі види діяльності, що дозволяють створювати ситуації мовленнєвої взаємодії, сприяють удосконаленню комунікативного досвіду учнів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

елена разделась в перископе

рхл 16 через торрент на pc русская версия

завдання до конкурсу імені петра яцика 2021 2021 відповіді

едіге алпысбай

погрузчик ераз 40912 руководство по эксплуатации ремонт коробки