приклад самоаналізу уроку біології

приклад самоаналізу уроку біології

Схема самоаналізу уроку 1. При цьому урок пов’язує всі отримані раніше знання з будови та функціонування одноклітинних організмів. Для підвищення якості самоаналізу уроку розроблено пам ятку вчителеві. Пам ятка вчителю щодо самоаналізу уроку.

Перспективний (річний) план відображує вивчення розділу біології за темами. Він дає змогу визначити місце теми в розділі за сезонами року, спланувати екскурсії, систему повторення, провести підготовчу роботу до теми із забезпечення її засобами наочності. Перспективний план потрібний кожному вчителеві - початківцю для самоконтролю в термінах вивчення матеріалу, проведення екскурсій, позаурочної та позакласної роботи, організації систематичного внутрішнього й міжпредметного повторення. Орієнтовна схема самоаналізу.

Чи відповідає мій урок програмі. Чи правильно мною були визначені і розв язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням. Що було основним, найсуттєвішим на уроці. Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні. Чи вдало визначена структура уроку.

Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів. Як здійснювались внутрішньо предметний і міжпредметний зв язки. Які методи і засоби навчання були використані на уроц. Предварительный просмотр. Самоанализ урока биологии. Глазкова юлия анатольевна. Урок изучения и первичного закрепления новых знаний. Специфика урока состояла в организации работы учащихся на деятельностной основе.

Урок опирался на знания, полученные учащимися на предыдущих занятиях по биологии и другим предметам. Химии, физической культуре.

Класс состоит из учащихся различного уровня подготовки, поэтому на уроке осуществляется дифференцированный подход к различным видам деятельности учащихся. При планировании урока были учтены реальные учебные возможности и психологические особенности учащихся. Преподавание биологии в учебной группе №34 - 35, где был проведен анализируемый урок, ведется по рабочей программе учебной дисциплины оуд. На уроке решались следующие цели и задачи 1 коментар. Шаблон самоаналізу уроку - це дуже зручно, і, я думаю, пригодиться багатьом учителям, особливо молодим. Новіша публікація старіша публікація домашня сторінка. Подано авторський зразок самоаналізу уроку української мови. Зразок самоаналізу уроку.

Завантажити samoonaliz. 3 з 5 на основі 114 оцінок. Сидоренко любов олексіївна посада. Учитель української мови та літератури. Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет - порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь - яким способом без письмового дозволу освітнього порталу освіта. Аналіз та самоаналіз уроку.

Освітня - дати уявлення учням про один із способів опису механічного руху (графічним); сформувати вміння будувати графік проекції вектора швидкості, за графіком визначати характер руху.

Планування роботи вчителя біології. Методика складання конспекту.

Розглянути основні вимоги до сучасного уроку.

Ознайомитись зрізними видами конструювання навчально - пізнавальної та виховної діяльності учнів при вивченні шкільного курсу біології. Ознайомитись з методикою складання планів – перспективного, тематичного, плану - конспекту уроку; використання програми у плануванні. Методичний аналіз уроку.

Методичні поради щодо підготовки і аналізу уроків біології (див. Завдання для самостійної роботи на занятті. Хід навчального заняття (на прикладі комбінованого уроку). Урок – основний аспект навчально - виховного процесу.

Відвідування й аналіз уроку – важлива складова контролю з боку адміністрації школи. Від повсякденного вдосконалення уроку та вдумливого аналізу залежить весь педагогічний процес у школі. Короткий оціночний аналіз — це загальна оцінка навчально - виховної функції уроку, що характеризує рішення освітнього, виховного та розвиваючого;завдань і яка дає оцінку їхньої реалізації. Системний аналіз — це розглядання уроку як єдиної системи з точки зору рішення головного дидактичного завдання й одночасно рішення розвиваючих завд. Варіант алгоритму самоаналізу уроку.

Характеристика класу.

Тут розглядають структуру міжособистісних стосунків. Лідери, аутсайдери; наявність угруповань, їхній склад; взаємодія структур особистих взаємин і організаційної структури класу.

Форми аналізу і самоаналізу уроку.

Приклади аспектів уроку.

Реалізація вчителем і учнями очікуваних результатів даний урок було проведено в групі учнів, які навчаються у 9 класі. Діти мають середні здібності. В їх знаннях є певні недоліки та прогалини. Діти пасивні, тому сформувати у них необхідні навички та вміння, а, навіть, донести до них певні знання з предмету досить складно. Учні активно спілкуються в позаурочний час, але на уроці виникають проблеми, коли необхідно вести бесіду за навчальним матеріалом. Вони не можуть висловити свою думку, часто бояться робити це, щоб не опинитися в незручному стані. Вони звикли пасивно сприймати подану інформацію. Формула ефективності уроку включає дві складові частини. Ретельність підготовки і творчість ведення. В основі творчої праці учителя лежить передусім уміння аналізувати власну педагогічну діяльність на уроці. Встановлювати причинно - наслідкові зв язки між умовами своєї і засобами досягнення освітніх цілей, між педагогічними впливами на учня і їх наслідками, між способом своїх дій і кінцевим результатом уроку.

Морфологічний аспект самоаналізу.

Характеристика навчально - виховних моментів уроку (нвм) і їх навчально - виховних завдань. Навчально - виховний момент є найменшою структуроутворюючою одиницею уроку, яка може ділитися лише в його межах. Самоаналіз роботи вчителя початкових класів. Учитель початкових класів гуцова людмила олександрівна. Зразок самоаналізу роботи вчителя початкових класів. Висвітлено за якими напрямками робити самоаналіз та роботу, проведену за атестаційний період учителем. Самоаналіз сучасного уроку.

Приклад інтегрованого уроку.

Учитель біології – пояснює суть дихання, зміну складу повітря під час дихання, парціальний тиск, газообмін, перенесення газів кров’ю, закон збереження енергії (з висловлювань тімірязєва про фотосинтез), сполучення оксисену з залізом в еритроцитах, вплив оксисену на рівень гемоглобіну в крові, вплив шкідливих речовин на рівень оксисену в крові, джерела поповнення оксисену на нашій планеті аналіз уроку варто проводити відразу після його закінчення, до початку наступного. Самооцінка грунтується на аналізі вже проведеного уроку, коли вчитель ще раз ^аналізує визначений план, з ясовує, що йому вдалось, а що ні, намагається знайти причини невдачі і закріпити те, що вдалося успішно. До якого типу уроку може бути віднесений даний урок. Яке його місце в системі інших уроків з теми. Чи чітко виділені елементи уроку даного типу і чи правильно визначено дозування часу на кожну частину уроку.

Самоаналіз вже є початком підготовки вчителя до нового уроку.

Запитання і завдання. Дайте означення уроку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

елена разделась в перископе

рхл 16 через торрент на pc русская версия

завдання до конкурсу імені петра яцика 2021 2021 відповіді

едіге алпысбай

погрузчик ераз 40912 руководство по эксплуатации ремонт коробки