вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е и

вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е и

Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е, и в корені слова. Продовжувати формувати вміння перевіряти ненаголошені е, и в корені; розширювати лексичний запас учнів; формувати навичку роботи з орфографічним словником; виховувати повагу до старших, до народних традицій, любов до природи і праці. Організаційний момент. — з тексту нашої колискової треба виписати слова, в яких необхідно перевіряти написання букв е, и в корені за правилом. (летять, землі, лебедята, питати, весни) доберіть їх. — написання якого слова треба запам’ятати або перевіряти за словником. Чергування е з и, правопис ненаголошених е та и (загальні правила). Голосні звуки утворюються внаслідок дрижання голосових зв’язок. Ротова порожнина при цьому служить резонатором, форма якого залежить від положення язика. Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. © автор системы образования 7w и гипермаркета знаний - владимир спиваковский. При использовании материалов ресурса ссылка на edufuture. Biz обязательна (для интернет ресурсов - гиперссылка). © все права защищены. Biz является порталом, в котором не предусмотрены темы политики, наркомании, алкоголизма, курения и других взрослых тем. Разработка - гипермаркет знаний 2008. Ждем ваши замечания и предложения на email. По вопросам рекламы и спонсорства пишите на email закріплення умінь визначати наголошений та ненаголошений голосний в складах (поступово кількість елементів в ряду збільшується до чотирьох складів). Відпрацювання вправ на розвиток. Удосконалення знань про наголос та автоматизація умінь. Визначити місце заданого голосного звука у ряді з двох, трьох голосних. Виконувати звуковий аналіз і синтез відкритих складів. Виділяти перший приголосний та складотворчий голосний звук зі слів. Правильно вимовляти з чергуванням голосних або приголосних двоскладові, трискладові, чотирискладові слова. Чітко вимовляти закінчення слів при зміні форми слова; вдосконалення вимови відкритих і закритих складів. Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Українська мова, 5 клас. Оголошення теми і мети уроку.

Актуалізація опорних знань учнів. Там, де застосувати визначені правила написання ненаголошених е, и не можна (апельси. ), треба звертатися до орфографічного словника. Робота із тлумачним словником. Орфографічний словник. Закріплення вивченого матеріалу, формування умінь та навичок. Розкрити зміст прислів’їв та приказок, пояснити орфограми. На уроці використано різноманітні, у тому числі, ігрові вправи на закріплення навчального матеріалу - це завжди активізує дітей на уроці. Нижче ви можете скопіювати url - адресу цієї сторінки. Або посилання для вставки у веб - документи (на сторінки сайтів) вправа 1. Позначте, за яким правилом із таблиці можна перевірити написання ненаголошених голосних. Весни (1), зелений (2), зима (1), травень (5), січень (5), дрижати (4), ожеледь (3), криниця (4). До кожної цифри підберіть слово з орфограмою. Закріплення вивченого матеріалу.

Прочитайте текст мовчки. Які правила допоможуть правильно писати слова з ненаголошеними голосними. Домашнє завдання (за вибором). Складіть твір - мініатюру про природу, вживаючи слова з вивченою орфограмою. Виконайте вправу за підручником. План - конспект уроку (розробка уроків). Перевірка домашнього завдання 1. Перевірка правильності виконання учнями домашнього завдання. Розгадування кросворду.

Змінна частина слова. Частина слова, що знаходиться перед коренем. Слова, що є близькими зазначенням. Звуки бувають приголосні та … (голосні) 5. Слова, що об’єднані за змістом і виражають закінчену думку.

З а к і н ч е н н я 2. Актуалізація опорних знань учнів 1. Каліграфічна хвилинка. Учні разом з учителем пишуть буквосполучення та слова. Ел, ел, ля, ми, земля. Яке правило допомогло виконати завдання. Виконання вправи 199. Учні першого ряду виконують перший стовпчик, учні другого – другий стовпчик. Закріплення знань про перевірку ненаголошеного голосного. Допомогою зміни слова або методом добору споріднених слів. Закріплювати в учнів уміння перевіряти ненаголошений голосний. ), в яких треба вставити букву е (іі. ) л…сточки, м…довий, з…мля, д…мар, в…сокий, гл…бокий, ц…гляний, п…карня, ж…та, в…сло, кр…ло, м…жа. (діти, які впорались із завданням раніше, складають речення зі словами). Перевірка знань учнів з теми правопис літер, що позначають ненаголошені о, и, е.

Тест містить завдання з однією правильною відповіддю та завдання на встановлення відповідності. Час виконання тесту не обмежений, але фіксується. Кількість питань в тесті. Русский english український беларускі. Перевірка домашнього завдання. Складіть вірш за поданими римами. Перевірте записані слова за підручником (сторінка 89). Повідомлення теми й мети уроку.

Складання таблиці (3 хв). ііі актуалізація опорних знань. Зз зе зе ем мл ля земля земля. Правила вживання букв е, и в ненаголошених складах. Мета і завдання уроку.

Навчити вимовляти і правильно писати слова з ненаголошеними е, и; виробляти вміння і навички перевіряти написання таких слів, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до україни, гордість за учасників ато. і організація класу до уроку.

іі перевірка домашнього завдання. Перевірка вправи 72 ст. Закріплювати в учнів уміння перевіряти ненаголошений голосний зміною слова. По дорозі в нас буде багато зупинок. На кожній своє завдання. і я дуже сподіваюсь, що в кінці нашої подорожі всі пасажири будуть знати, яку букву треба писати е чи и та вміти правильно підбирати перевірні слова. Актуалізація опорних знань. Короткочасний диктант. на цій зупинці також хочуть перевірити, як ви вмієте швидко читати і вставляти потрібні букви. Узагальнення знань про написання ненаголошених е и в корені слова. Формувати вміння бачити орфограму в корені слова закріпити знання учнів про особливості перевірних слів і способах перевірки ненаголошених голосних; розвивати увагу мислення мовлення; мотивувати учнів на здоровий спосіб життя. Будемо підбирати перевірні слова. Закріплення знань про написання ненаголошених голосних е, и в корені слова. Вчитель початкових класів криворізької загальноосвітньої школи № 72 плачинта ірина василівна. English русский правила. Урок № 91 закріплення знань про перевірку ненаголошених голосних за допомогою зміни слова й добору спільнокореневих слів 255. Складання розповіді за малюнком і запитаннями 262. Урок № 96 узагальнення знань учнів про написання ненаголоше.

Тому ми повинні поглибити знання про правила вимови й позначення на письмі ненаголошених і наголошених голосних, формувати навички вимови й написання ненаголошених е, и в коренях слів, уміння обґрунтовувати орфограму відповідним правилом… мандрівка - реклама почалась…слухаємо - читаємо - міркуємо - знаємо. Засвоєння нових знань. Величезний, криниця, диригент. Гриміти, дрижати, тривога. Хлопець, мітел, оселедець.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

елена разделась в перископе

рхл 16 через торрент на pc русская версия

завдання до конкурсу імені петра яцика 2021 2021 відповіді

едіге алпысбай

погрузчик ераз 40912 руководство по эксплуатации ремонт коробки